Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eetcafé Shoarma-Pizzeria King. Meer weten? Ontdek meer
Folmer
20 jun 2026 om 23:36
De schnitzel en de saus smaakre goed . De frites smaakten ook goed . De salade was lekker fris . De bestelling werd snel bezorgd , binnen 15 minuten .
Folmer
14 jun 2026 om 16:05
De shoarma was goed . De frites waren aan de harde kant . De bestelling werd snel geleverd .
Jesse
2 jun 2026 om 1:01
Eten was snel, warm en echt lekker. We hebben genoten van de kapsalon! We gaan zeker baker bestellen, volgens google maps was het 30 minuten naar ons rijden en de bestelling was er met 35 minuten. Helemaal geweldig snel!!!!
Frank
29 mei 2026 om 21:53
duurde 1.5uur voor het eten er was.was niet warm,vlees vet en niet lekker
Troely
20 mei 2026 om 20:12
dit keer was de bestelling niet wat moest zijn. had bij de shoarmaschotel aardappelschijfjes besteld. helaas kreeg ik koude friet erbij die ik gelijk de prullenbak in kon gooien. was toch zonde,had er echt zin in. de kapsalon van mijn man was goed.
Hoogma
16 mei 2026 om 20:07
Goed verpakt snelle bezorging warm, voor mij mag er iets minder zout op maar dat is ook iets persoonlijks
Gerda
10 mei 2026 om 19:21
was lekker alleen jammer dat de patat niet echt knapperig meer was en slap bijna koud
Troely
7 mei 2026 om 23:11
alles was perfect. online bestellen en het bezorgen. was ook iets eerder dan tijd tijdens bestellen aan gaf. dus PERFECT
tom
6 mei 2026 om 21:29
laat en doos onder het vet pizza zelf goed te doen
Quincy
28 apr 2026 om 22:26
Bijzonder snel bezorgd
Jurre
25 apr 2026 om 20:43
heerlijke shoarma en snelle bezorging
hermen
23 apr 2026 om 19:58
Lang gewacht, is het nog koud ook erg jammer.