EETCAFé SHOARMA-PIZZERIA KING

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1934 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eetcafé Shoarma-Pizzeria King. Meer weten? Ontdek meer

2 jun 2026 om 1:01 Eten was snel, warm en echt lekker. We hebben genoten van de kapsalon! We gaan zeker baker bestellen, volgens google maps was het 30 minuten naar ons rijden en de bestelling was er met 35 minuten. Helemaal geweldig snel!!!!
29 mei 2026 om 21:53 duurde 1.5uur voor het eten er was.was niet warm,vlees vet en niet lekker
20 mei 2026 om 20:12 dit keer was de bestelling niet wat moest zijn. had bij de shoarmaschotel aardappelschijfjes besteld. helaas kreeg ik koude friet erbij die ik gelijk de prullenbak in kon gooien. was toch zonde,had er echt zin in. de kapsalon van mijn man was goed.
16 mei 2026 om 20:07 Goed verpakt snelle bezorging warm, voor mij mag er iets minder zout op maar dat is ook iets persoonlijks
10 mei 2026 om 19:21 was lekker alleen jammer dat de patat niet echt knapperig meer was en slap bijna koud
7 mei 2026 om 23:11 alles was perfect. online bestellen en het bezorgen. was ook iets eerder dan tijd tijdens bestellen aan gaf. dus PERFECT
6 mei 2026 om 21:29 laat en doos onder het vet pizza zelf goed te doen
28 apr 2026 om 22:26 Bijzonder snel bezorgd
25 apr 2026 om 20:43 heerlijke shoarma en snelle bezorging
23 apr 2026 om 19:58 Lang gewacht, is het nog koud ook erg jammer.
19 apr 2026 om 21:24 Goed en smaakvol
11 apr 2026 om 21:55 duurder heel lang 2 uurtjes